Vertrek!! - Reisverslag uit Booischot, België van Gert-Jan De Haes & Stijn Van Opstal - WaarBenJij.nu Vertrek!! - Reisverslag uit Booischot, België van Gert-Jan De Haes & Stijn Van Opstal - WaarBenJij.nu

Vertrek!!

Door: Gert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Gert-Jan De Haes &

28 Januari 2012 | België, Booischot

Beste bezoeker, duderino of fan,

Dinsdag 31/01/2012 vertrekken Stekke Frit en GerryM voor een tripke rond de wereld. Eerste bestemming: London! Dit is slechts een tussenstop en hier zullen we dan ook maar 3 dagen verblijven.
Ons valies is nog niet helemaal gepakt, maar de belangrijkste dingen zitten er alvast in:
- Het Duderino-boek
- Dobry-Dien klakske
- Mp3-speler met 'The Sound of Boris'

Spijtig dat we niet iedereen kunnen meenemen. Maar toch blij dat we van de meeste vanaf zijn ;)

Doet dat hier goed!

GO GO GO GO GO GO!

• 28 Januari 2012 - 18:13

Toon:

mokt is da ge weg zet
    :D

• 28 Januari 2012 - 18:43

Wim:

hahaha! Naart schijnt beginnen de eerste traantjes al te vloeien bij gertjan de haes...

• 28 Januari 2012 - 19:29

Cheng Who Lee:

Looking forward too the visit of 2 hot guys! I'm preparing myself for the greatest night of my life! A threesome with stijn and gertjan = a dream comes true! C U in bangkok! Kisses cheng xx <3

• 28 Januari 2012 - 19:34

Bert:

Have fun gays:-P

Ik verwacht veel straffe verhalen en schoon fotookes ;-) !!!

• 28 Januari 2012 - 20:09

Cheng Wim Lee:

My real name is Cheng Wim Lee Slootmaekers and I like big lady's

• 28 Januari 2012 - 20:15

Wim:

Wtf is dees? ik word hier valselijk beschuldigd! ik weet hier nix van...

• 28 Januari 2012 - 20:33

Timo:

Komaan manne, laat de wereld maar is zien wa nen echte duderino is ! :D

• 29 Januari 2012 - 13:06

Pieejt:

Stekke frit ! gij ga de eer hoog moeten houden, de gerryF daarentegen..

• 29 Januari 2012 - 16:11

Stijn:

Hoi ladies,
    Bedankt voor al dat enthousiasme;)
    @Bert: Ik weet wa der op die foto's moet staan ;) Komt voor mekaar!
    @Cheng: Meet you there bro :p
    @Pieejet: Ik doen da ;)
    Time to go! jiehaa!

• 29 Januari 2012 - 16:43

Stijn:

Ow nog ff zegge: Dikke merci voor dieje boek mannen, echt nice! Alsek heimwee krijg kannek daar altijd in kijken en dan zal ik mij terug beter voelen :) Nice!!!

• 29 Januari 2012 - 17:07

Gert-Jan:

Hahaha heimwee? :D Diejen boek is idd echt wel te cool.. want de coolste kerel van busschot sta daar in (Joris Slootmaekers) xD

• 29 Januari 2012 - 18:08

Stijn VO:

Nog efkes zegge tege alle duderino's: dit is geen privégesprek dus let er op wat ge hier allemaal ga verkondigen ;)
    Ik dank u!

• 29 Januari 2012 - 18:39

Ilvy:

Ik volg hier ook mee za :)

• 30 Januari 2012 - 14:52

Peter:

We zullen dees hier een bekke in't oog houden, hier komen we nog iets te weten peis ik :-) Amuseer jullie mannen!!!!

• 31 Januari 2012 - 19:54

Renéé:

tot binne 3 maand, schrijft diejen boek ma goe vol! wij verwachte vette verhalen :D

• 31 Januari 2012 - 19:55

Laura:

Haha, nice! Ik ga ook volgen ze!!